BACKSTAGE

09:55


W poprzednich postach wspominaliśmy o współpracy z Vive Profit nadszedł czas wyjaśnić o co tak naprawdę w tym  chodziło ...
Wszystko odbyło się bardzo spontanicznie. Zgłaszając się do konkursu Vive Profit na twarz nowej kampanii reklamowej nawet przez myśl mi nie przeszło, że mogę go wygrać. 
Sesje fotograficzne  zawsze traktowałam jako hobby i dobrą zabawę starając się zachować przy tym  ,,profesjonalizm" jak na amatorkę przystało.
Casting Vive Profit potraktowałam jako wyzwanie i próbę czegoś nowego w końcu to nic nie kosztuje ! ~ pomyślałam.
Konkurs  odbył się drogą internetową,  nie musiałam długo czekać na odpowiedź, ponieważ dostałam ją już na drugi dzień . Zostałam wybrana jako jedna ze 100 młodych dziewczyn .Kampania miała objąć całą Polskę, reklamy w sieci  i w prasie, bilbordy rozmieszczone w dużych miastach jak
Łódź, Katowice w skrócie spełnienie marzeń osoby w tak młodym wieku . Reklama  miała na celu pokazanie że sklepy Vive Profit są dla każdego od najmłodszych do najstarszych każdej płci, dlatego też oprócz mnie w roli reprezentantów  innych grup pojawili się także Kuba i Agnieszka.
Cała nasza trójka miała zaszczyt poznać i być stylizowanym przez pana Tomasza Jacykowa, dotychczas znanego nam tylko z kolorowych gazet czy telewizji. Sesja odbyła się w Studio Stawki w Warszawie gdzie pracują wspaniali, pełni energii i pasji ludzie dzięki czemu zdjęcia przebiegły sprawnie i w miłej atmosferze.
Była to moja pierwsza profesjonalna sesja na tak dużą skalę. Sami widzicie, że naprawdę nie trzeba dużo aby zrobić coś wielkiego, dlatego taka rada ode mnie do Was:
Nie ograniczajcie się ani nie dajcie sobie wmówić ze jesteście gorsi, jeśli Wy w siebie sami nie uwierzycie to kto to zrobi lepiej? nie bójcie się,  bierzcie  udział w takich konkursach, nic nie stracicie, a możecie naprawdę dużo zyskać.
 Zdjęcia z backstage'u wykonał Darek dzięki niemu możecie zobaczyć tutaj jak przebiegła cała sesja  Zapraszamy! 




FOT.: Wiktor Franko
MUA: Monika Chmielewska
STYLIST: Tomasz Jacyków











































You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts